Sichuan Electric Power Restriction è ChengduHTLL, a filiale principale suspende temporaneamente a produzzione

L'arrestu temporale di 6 ghjorni avarà un certu impattu nantu à a produzzione di produttu di a cumpagnia.A cumpagnia hà dichjaratu chì mantene attivamente una bona cumunicazione cù i fornitori di energia è i clienti per minimizzà l'impattu di sta mancanza di energia temporale.In 2021, a cumpagniachassis di cumunicazione otticuè i rivenuti di l'affari di i prudutti cunnessi seranu 20 milioni di yuan, chì rapprisentanu u 75,68% di l'ingressu tutale.

Sicondu u rapportu annuale, e cumpagnie di azioni chì affettanu u 10% di u prufittu nettu di a cumpagnia sòChengdu HTLL Electronical Equipment Co., Ltd., Chengdu HTLL Laser Cutting Co., Ltd., Chengdu HTLL Precision Hardware Co., Ltd., etc.

Sicondu Tianyancha, i dui filiali sopra sò situati in Chengdu Xinjin, Chengdu Chongzhou Economic Development Zone è altri lochi, tramindui sò zoni temporali di taglio di energia.
Ricertamenti, per via di l'aumentu di a dumanda di rinfrescante di l'aria condizionata per via di e temperature estreme alte, State Grid Sichuan Electric Power hà vindutu 29,087 miliardi kWh d'electricità in lugliu, un aumentu annu di 19,79%, stabilendu un novu record per u a più alta vendita di energia elettrica in un mese.Cù l'aumentu di a carica elettrica, a Pruvincia di Sichuan hà cuminciatu à implementà e misure di arrestu di a produzzione per l'utilizatori di energia industriale.

U 14 d'aostu, u Dipartimentu di l'Ecunumia è a Tecnulugia di l'Informazione di a Pruvincia di Sichuan è a Cumpagnia d'Energia Elettrica di a Griglia Statale di Sichuan anu publicatu inseme u documentu "Avisu d'urgenza nantu à l'espansione di l'Amministrazione di l'imprese Industriali per furnisce l'electricità à u Populu".

Fabbrica HTLL

U documentu hà dichjaratu chì, per via di a situazione attuale di alimentazione è dumanda stretta, per assicurà a sicurità di a rete elettrica di Sichuan, per assicurà chì a sussistenza di a ghjente usa l'electricità è per evità l'interruzioni di energia, a risposta di a dumanda attiva staggered chì evita i picchi serà annullata. da August 15. 19 cità (prefetture) in Liangshan hà allargatu u scopu di l'imprese industriali per lascià l'electricità à u populu, è implementatu un arrestu tutale di a produzzione (escludendu i carichi di sicurità) per tutti l'utilizatori di putenza industriale (cumprese l'imprese di guaranzia chjave whitelisted) in u u pianu ordinatu di cunsumu di energia elettrica di Sichuan Power Grid.Durante e vacanze à alta temperatura, lasciate aduprà l'electricità da e persone, da 00:00 di u 15 d'Aostu à 24:00 di u 20 d'Aostu di u 2022.


Tempu di Postu: Aug-17-2022