Differenza trà Simplex Duplex è Half Duplex

In a trasmissione di a cumunicazione otticu, pudemu spessu sente simplex, duplex è half-duplex, è ancu single-core è dual-core;a fibra unica è a doppia fibra, cusì sò i trè ligati è quale hè a diferenza?

Prima di tuttu, parlemu di single-core è dual-core;a fibra unica è a doppia fibra, nantu à u modulu otticu, tramindui sò listessi, ma u nome hè diversu, u modulu otticu unicu core è u modulu otticu unicu-fibra sò bidirezionali in fibra unica i dui moduli ottici BIDI,moduli ottici dual-coreè i moduli ottici di doppia fibra sò tutti moduli ottici bidirezionali di doppia fibra.

Cosa hè Simplex?

Simplex significa chì solu a trasmissione unidirezionale hè supportata in a trasmissione di dati.In l'applicazioni pratiche, ci sò stampanti, stazioni di radiu, monitori, etc. Accepta solu signali o cumandamenti, ùn mandà micca signali.

Chì ghjè u half duplex?

Half-duplex significa chì a trasmissione di dati sustene a trasmissione bidirezionale, ma ùn pò micca fà a trasmissione bidirezionale à u stessu tempu.À u listessu tempu, una fine pò solu mandà o riceve.

Cosa hè duplex?

Duplex significa chì i dati sò trasmessi in duie direzzione à u stessu tempu, chì hè a cumminazione di dui cumunicazioni simplex, chì esigenu chì u dispositivu di mandatu è u dispusitivu di ricezione avè capacità indipendenti di riceve è di mandà à u stessu tempu.

In u modulu otticu, half-duplex hè u modulu otticu BIDI, chì pò trasmette è riceve à traversu un canali, ma pò trasmette dati solu in una direzzione à tempu, è pò riceve dati solu dopu à mandà dati.

U duplex hè un modulu otticu bidirezionale ordinariu di doppia fibra.Ci hè dui canali per a trasmissione, è e dati ponu esse mandati è ricevuti in u stessu periodu di tempu.


Tempu di Postu: 14-Mar-2022