China Telecom Biqi: P-RAN hè previstu di risolve u prublema di copertura 6G à pocu costu

Notizie u 24 di marzu (Shuiyi) Recentemente, à a "Global 6G Technology Conference" ospitata da u Future Mobile Communication Forum, Bi Qi, espertu capu di China Telecom, Bell Labs Fellow, è IEEE Fellow, hà dettu chì 6G supererà 5G in rendiment. da 10%.Per ghjunghje stu scopu, deve esse usatu u spettru di freccia più altu, è a cobertura diventerà u più grande ostaculu.

Per risolve u prublema di copertura, u sistema 6G hè previstu di utilizà a rete multi-frequenza, antenne ultra-grande, satelliti è riflettori intelligenti per migliurà.À u listessu tempu, l'architettura di rete distribuita P-RAN pruposta da China Telecom hè ancu prevista per diventà una tecnulugia chjave per rinfurzà a cobertura.

Bi Qi hà introduttu chì P-RAN hè una architettura di rete 6G distribuita basata nantu à una rete di zona vicinu, chì hè una evoluzione naturale di a tecnulugia cellulare.Basatu nantu à P-RAN, l'industria discute l'usu di i telefoni cellulari cum'è stazioni di basa per risolve u prublema di l'altu costu causatu da a rete ultra-densa.

"I smartphones anu un gran numaru di CPU chì sò basamenti inattivi, è u so valore hè previstu per esse sfruttatu".Biqi hà dettu chì ogni unu di i nostri smartphones hè assai putente à l'oghje.S'ellu hè cunsideratu cum'è una stazione di basa terminale, pò esse migliuratu assai.A reutilizazione di frequenze radiu pò ancu formate una rete distribuita per via di a tecnulugia SDN.Inoltre, attraversu sta reta, u CPU inattivu di u terminal pò esse pianificatu novu per furmà una reta di putenza di computazione distribuita.

Bi Qi hà dettu chì China Telecom hà digià realizatu u travagliu cunnessu in u campu di P-RAN, ma ci sò ancu alcune sfide.Per esempiu, a stazione di basa hè fissata in u sensu tradiziunale, è avà hè necessariu di cunsiderà u prublema di u statu mobile;reutilizazione di freccia trà e diverse dispusitivi, interferenza, cambiamentu;batteria, gestione di energia;di sicuru, ci sò prublemi di sicurità à esse risolta.

Per quessa, P-RAN hà bisognu à fà innovazioni in l'architettura di strati fisichi, sistema AI, blockchain, informatica distribuita, sistema operatore è standardizazione di serviziu in situ.

Bi Qi hà rimarcatu chì P-RAN hè una soluzione di copertura 6G d'alta frequenze à u costu.Una volta successu in l'ecosistema, P-RAN pò migliurà e capacità di a rete, è pò ancu integrà e capacità di nuvola è di u dispositivu per purtà un novu serviziu di campu vicinu.Inoltre, à traversu l'architettura P-RAN, a cumminazione di a rete cellulare è a rete vicinu à l'area, è u sviluppu di l'architettura di rete distribuita hè ancu una nova tendenza di l'architettura di rete 6G, è l'integrazione di a rete di nuvola hè più in più. prumuvutu à span cloud, network, edge, end-to-end computing power network.11


Tempu di Postu: 28-Mar-2022