I moduli ottici Ethernet 800G dumineranu u mercatu

27 di lugliu, tempu di Pechino (Shuiyi) Uni pochi ghjorni fà, l'urganizazione di ricerca di u mercatu di cumunicazioni ottiche LightCounting hà dettu chì da u 2025, i moduli ottichi Ethernet 800G dominaranu stu mercatu.

LightCounting hà indicatu chì i primi 5 venditori di nuvola di u mondu, Alibaba, Amazon, Facebook, Google è Microsoft, spenderanu 1,4 miliardi di $ in moduli ottici Ethernet in u 2020, è a so spesa aumenterà à più di 3 miliardi di $ per u 2026.

I moduli ottici 800G dumineranu stu segmentu di u mercatu da a fine di u 2025, cum'è mostra in a figura sottu.Inoltre, Google pensa à inizià a implementazione di moduli 1.6T in 4-5 anni.L'ottica Co-Packaged cumincià à rimpiazzà i moduli ottici pluggable in i centri di dati in nuvola in 2024-2026.

LightCounting hà dettu chì i seguenti trè fatturi anu cuntribuitu à l'aumentu di e previsioni di vendita per i moduli ottici Ethernet.

2322

● Sicondu l'ultimi dati spartuti da Google nantu à l'OFC in 2021, e prospettive per a crescita di u trafficu di dati guidata da l'applicazioni di intelligenza artificiale sò ottimistiche.

● I moduli ottici Ethernet 800G è i fornitori di cumpunenti chì sustenenu sti moduli avanzanu senza difficultà.

A dumanda di larghezza di banda di i clusters di i centri di dati hè più altu ch'è l'aspittatu, principarmenti in basa di DWDM.

L'ultimi dati di Google nantu à a crescita di u trafficu in a so reta mostra chì u trafficu di u servitore convenzionale hè aumentatu da 40%, è u trafficu chì sustene l'applicazioni di apprendimentu di machine (ML) hè aumentatu da 55-60%.A più impurtante, u trafficu AI (cum'è ML) cuntene più di 50% di u trafficu tutale di u centru di dati.Questu hà obligatu LightCounting à elevà l'assunzione di u futuru ritmu di crescita di u trafficu di u centru di dati da uni pochi di punti percentuali, chì hà avutu un impattu significativu nantu à e previsioni di u mercatu.

LightCounting hà indicatu chì a dumanda di larghezza di banda di rete chì cunnetta i clusters di centri di dati cuntinueghja à esse sorpresa.Siccomu a cunnessione di cluster varieghja da 2 chilometri à 70 chilometri, hè difficiule di seguità a implementazione di moduli ottici, ma a nostra stima hè migliurata in l'ultimu mudellu di predizione.Questa analisi spiega perchè Amazon è Microsoft sò ansiosi di vede moduli 400ZR avà in produzzione, è vede moduli 800ZR in 2023/2024.


Tempu di post: 23-aug-2021