2021 BEYOND-ICT EXPO

Vi invitemu sinceramente à voi è à i vostri rapprisentanti di l'impresa à visità u nostru stand D21-19 à Macao• U Centru di Cunvenzione è Esposizioni Venetian Cotai da u 26 à u 28 d'Aostu di u 2021.

I prudutti FTTH cum'è l'ultimi quadri di distribuzione di fibre ottiche, ODF, Fibre Patch Panel, Connettore veloce di Fibra, Cordone di patch di fibra per esterni, maniche di fibra ottica termoretractibile è alcuni strumenti di fibra seranu presentati.

HTLL hè un fornitore di punta di l'equipaggiu di telecomunicazioni di u trasportatore.U nostru focu hè di cunsiglià l'operatori di rete è i Fornitori di serviziu, nantu à l'ultime tecnulugia di rete di Access.Sfidatu da a dumanda splusiva di larghezza di banda, bisognu di differenzià e so offerte di serviziu è, in transizione à una reta virtuale, Cum'è un cunsiglieru di fiducia è a "risorsa go-to", HTLL aiuta i Fornitori di serviziu à custruisce suluzioni ottimisate, Prufessiunale è apposta.A nostra reputazione hè stata stabilita più di deci decennii è cuntinuemu à travaglià dura per guadagnà a fiducia di i nostri clienti.

Vantaggio di HTLL:

Esperienza in l'ultime tecnulugia, architetture di rete è standard di telecomunicazione.

Esperienza: Esperienza ricca in servizii OEM è ODM

Capisce i prublemi tecnichi è operativi chì affettanu l'ugettivi cummerciale di i nostri clienti.

Soluzioni innovative, efficaci è tangibili chì aiutanu i nostri clienti à ghjunghje à i so obiettivi.

Certificatu: CE, RoHS, certificatu ISO 9001.

Assicuranza di qualità: 100% prova di invecchiamento di produzzione di massa, 100% ispezione di materiale, 100% prova di funzione.

Serviziu di garanzia: Un annu di garanzia è serviziu post-vendita à vita.

Furnisce supportu: furnisce infurmazione tecnica regulare è supportu di furmazione tecnica.

Dipartimentu di R&D: U squadra di R&D include ingegneri elettronici, ingegneri strutturali è disegnatori di apparenza.

HTLL hè unu di i pruduttori specializati in i prudutti di telecomunicazione. Puderanu ancu furnisce u serviziu OEM. A maiò parte di e merchenzie anu stock è ponu esse spedite rapidamente.Saria un gran piacè di scuntràvi à l'esposizione. Aspittemu di stabilisce relazioni cummerciale à longu andà cù a vostra cumpagnia in u futuru.

Visitaci à BEYOND-ICT

Tempu di l'esposizione: 26-28 d'aostu, 2021

Locu: Macao•U Centru di Cunvenzione è Esposizioni di Venezia Cotai

Stand: D21-19

2021


Tempu di post: 23-aug-2021